zaterdag 10 november 2018

state of being, 10 november 2018


links denk ik: nog één halfjaar en ik stop ermeê, met dit alles; en dan ga ik ruitenwasser worden van negen tot vyf, om nooit meer, ooit nog, iéts te maken te hoeven te hebben met deze verziekte vlaamse culturele sector; maar rechts voel ik helemaal gelyktydig integrale golven van theatrale inspiratie door my heen bruisen; om dit eens uit te schryven, om dat eens uit te proberen... een vervolg op victor glorieux; een totale nieve comedy show; een reeksje met circus bulderdrang; een lezing over de geschiedenis van blondie; een historische roman over maarten van rossem en de belegering van antwerpen; een serieel theaterstuk rond één bepaald hoofdstuk uit frankenstein, die monoloog "beuling met appelmoes", en zelf my tot vrouw verkleên voor dat stuk dat ik feitelyk voor tanja vander sande schreef... het idee om eens iets te doen met een live-lachband - maar dan behoorlyk gecoacht...
     het eind zal in het midden liggen: niet "stoppen", maar wel doorgaan met uitsterven; en niet alle of zelfs maar vele van die projecten tot een goed einde brengen, maar wel blaffen en miauwen in de richting van eendere verhoopte opdrachtgever.

Geen opmerkingen: