zaterdag 3 november 2018

state of being, 3 november 2018




wanneer ik dit volgende noteer, is het twee uur in de namiddag, binnen een halfuur heet ik op weg naar cc geel, voor de musical; nu wachten is het wachten op thierry, de roadie, en danane, die de make-up doet, en die beiden steeds met me meêryden. er lopen diverse kinderen door het huis, ik ken ze niet allemaal by naam...
     van myn vele schuldenaren heeft er, klaarblykelyk, nog stééds niemand iets gestort; zodat ik nu letterlyk nul euro op myn rekening heb staan; die schaarste in principe slechts virtueel virtueel zynde, kruipt ze net zo lief in je kleêren, ik ben kwaad en bedroefd en angstig en vooral is dit kolossaal onpraktisch. hoe het met my verder moet, weet ook niemand.
    maar: okay, toch komt alles goed. het is al verdiend, het moet alleen nog maar landen...
    dat harde labeur van onlangs, die overdreven naarstige werkzaamheden tussen de bedryven door, zyn evenzeer eventjes opgehouden, dwz ik eet myzelf eêr "lui", de laatste paar dagen. het voordeel daarvan zynde, dat ik dan wel veel meer lees, wat ook wel een vorm is van "bytanken", van reserves verzamelen. "eb en vloed..." studeren of repeteren onderweg in de wagen, zit er ook eventjes niet meer in, in plaats daarvan een paar interviews beluisterd met jimmy destri, de keyboardspeler die de meeste aanzienlyke hits voor blondie byeen schreef. hoe kan zo'n wereldberoemd muzikant zo luizig zyn vertegenwoordigd op youtube??
    de lucht is koud maar helder. de sandwiches met kaas waren erg goed; knapperig en droog. myn broek zou worden gestreken, maar dat is er niet van gekomen. maar dat deert niet. gisteren toch nog voor 25 euro kunnen tanken, nét genoeg om straks weêr terug thuis te geraken!!
   
   

Geen opmerkingen: