zondag 13 januari 2019

state of being, 13 januari 2019



wanneer ik deze twee, drie alinea's hier noteer, schryven we halfelf in de avond... ik wil naar beneên, de woonkamer, om tezamen met luv naar een aflevering van "beck" te gaan zien - al kan ik die dingen niet volgen, derrick vroeger ook al niet, ik haal de namen door mekaâr en zie het verschil ook niet tussen de advocaat en de moordenaar; maar anyway: ik kan hier toch niet weg, myn dochter gaat gebukt onder een apocalyptische snotvalling, door dewelke ze de slaap niet kan vatten, zodat ik haar had beloofd, in de buurt te zullen blyven...
    er liggen hier 17 leesboeken, op het bed en onder het bed en op de lego-tafel (in theorie is dit de slaapkamer van rocco)- maar nét het boek waar ik in bezig ben ("120 rue de la gare") ligt nérgens!!...
    een zeer kalme week voor de boeg, voorts. zelfs een zeer kalme maand, vanaf hier. wel tamelyk veel huiswerk, voor allerlei diverse lezingen in februari en maart, maar voor de rest dus enkel een serie avondlyke regie-sessies, in vosselaar, namelyk drie keer per week, en één enkel, tien minuten durend gast-optreden in bilzen. en dat is alles. en daar ben ik bly om. van 1 september tot eêrgisteren, is het feitelyk één soort onoverzienbare kettingbotsing van opdrachtjes geweest.
    precies dat de molie nu toch wel slaapt - dus waag ik het erop...

Geen opmerkingen: