donderdag 27 juli 2023

state of being, 28 juli 2023


al een paar dagen lang niet kunnen slapen. eens één keer inderdaad omdat ik nog te laat op de dag, koffie aan het consumeren was geweest, doch de andere keren door zuiver het gesternte... de voorbye nacht was de ergste...
    tamelyk vervelend... maar niet héél vervelend, vermits ik geen examens heb om halfacht smorgens...
    maar er zyn vormen van wakker liggen die behaaglyk zyn - en dat is nu niét het geval, niet echt...
    goed dan...

overdag opnieuw de hele dag bezig geweest met programmeren... een kunst apart, ik ben geen booker en zelfs ook totaal niet een organisator, het is een organisch gesukkel met wél toch steeds resultaat... een fantastische mix van niéuw bloed en evergreens en alle boeiende entiteiten daar tussenin... voor het eerst stilaan ook verder op voorhand; tot voor kort programmeerden-ik steeds slechts één week op voorhand, doch heden is augustus reeds half gevuld, staat er hier en daar al iemand voor september gescheduled, én zelfs hier en daar voor october...
    (dat klopt: na september komt october, en daarna november. je kan dat gemakkelyk onthouden door de denken: "son". s = september, o = oktober, n = november...) (alleen in het jaar 1978 is het eens één keer andersom geweest, toen hadden ze gezegd: éérst november en daarnà pas october; "zien wat het geeft". ik heb de rapporten nooit ingezien maar duidelyk was het geen succes...)

Geen opmerkingen: