dinsdag 17 september 2024

state of being, 17 september 2024



morgen wéér zo'n dinsdagclub-gig... uiterààrd is dat enorm veel, heden... je bent nog niet gaan slapen - of daar is weêr die volgende fuif... je kàn het gewoon niet meer byhouden - maar dit is ook juist de bedoéling; zo'n onoverzienbare, naadloze aaneenryging van clubgigs, dat vormt alles tezamen één enkele stream of consciousness; vooral de wisselwerkingen worden alsmaar diepzinniger, de manier waarop de clubfiguren op elkaâr inspelen... dat kàn je niet verzinnen, je kan alleen maar alsmaar de druk op de ketel opvoeren...
    
vandaag daarenboven een voorlaatste repetitie met het seeftheater. gaat ook weêr iets zeer lolligs worden...

computer-horror; naar hoogstraten had ik àlledrie myn laptops meê; als de éne het zou begeven, zou ik nog voortkunnen met de andere; welnu, op den duur moest ik soelaas zoeken by de laptop van jenne, ALLEDRIE myn eigen laptops lieten het afweten!
    die rotzooi duurt voort tot vandaag en morgen maar ik klaag niet, een tydlang had ik zelfs geen mailbox meer en nu toch wél enigszins; de ene laptop kan wél nog downloaden maar niet meer mailen, de andere kan wél nog op facebook maar niet meer we-transferren; zo zit ik hier nu permanent letterlyk om de vier minuten van laptop te switchen. MAAR - toch kryg ik op deze manier nog alles voor mekaâr...

goed... tot hier... excuseer my als dit maar weêr eens geen erg verheffende nota's waren...
    het werd twee uur snachts, inmiddels...

Geen opmerkingen: