donderdag 19 september 2024

state of being, 19 september 2024


de dag retrograad...

drie uur snachts... aan het bloggen... op de achtergrond de zoete muziek van marin marais - niet uit de radio, maar achter de deur; twee muzikanten die ik live had ingehuurd om voor me te spelen...
    pitouche aan myn twee voeten...
    myn broêr is inmiddels zyn atelier gaan opruimen... wél had ik hem daarby willen helpen - doch ik dierf, op de valreep, myn computer niet achter te laten... die waren we, immers, aan het ledigen, en mogelyk zou die daardoor oververhit zyn geraakt...

twee uur snachts... myn broêr op bezoek, zie photo hierboven...

één uur snachts... diverse affiches fine-tunen... vooral die van dinsdag 24 september, met het ondoodklopbare johanna belly dance showteam, doch ook die van het eerstvolgende salon op zondag; jammer dat de bullyboys die dag niet kunnen - hoe goéd zyn dié!!...
    maar ik ben érg bly met dat salon, de voorbye twee edities waren uniek... komt helemaal snor...

twaalf uur snachts... spaghetti eten, in de keuken... 

elf uur savonds; langs by myn ouders, die ik een sleutel moest gaan brengen, met name de sleutel van het appartement van tim de laere in westende. myn pa en ma gaan daar, effectief, naar op reis - ik het zeer ernstig overwegende, hen daar vrydag een bezoek te zullen gaan brengen, met de hulp van ad nêstor...

van acht tot tien: repeteren aan "pech en geluk". één der acteurs is ziek, dat wel... komt echter goed... photograaf van dienst bleek niemand minder dan de onvolprysbare gilbert meubilair - herinner jullie je déze nog??...

zeven uur savonds; sjouwelen met vrouw en kinderen; "gezinsleven"; communicatie... het wel en weê in hun musical-wereld...

zes uur savonds; lezen in de belachelyke stones-biographie van tony sanchez, met de te slagen bedoeling om diep in slaap te vallen. zeker één ferm halfuur totààl in dromenland, in myn slaapkamer. 

van elf uur smorgens tot vyf uur savonds; bureauwerk... gewoon myn mailbox doorploegen, vergt twee uur non-stop arbeid... 

tien uur smorgens: wakker worden; om de drukke agenda te tarten, éérst in allerlei dichtbundels liggen te lezen, alvorens daarna pas uit bed te komen...

Geen opmerkingen: