zaterdag 30 september 2023

state of being, 1 october 2023


de kinderen niet thuis. smorgens by luv gaan liggen. tezamen koffi in bed, geheel uniek. luv naar beneden, ikzelf opnief ingeslapen.
    rond elf uur in de voormiddag ook ikzelf naar beneden. met de laptop in de zetel, voornamelyk zitten werken aan de digitale verspreiding van de affiches van de nieuwe dinsdagclub - maar ook die van tseef leeft, alias de woensdagclub. plus ook de hele rimram van de dinsdagclub in dessel (subiet) en in sint-niklaas (vrydag; uitverkocht.)
    tamelyk koortsachtige arbeid is dat alles - wegens, vooral, àldoor tyd tekort. ik moet aldoor denken: dit kan ik wél nog doen, dit kan ik niét meer doen en moet ik dus blauw laten...
    smiddags repeteren in vosselaar, voor ons kindertoneelstuk. eindelyk de hele cast volledig, dat scheelt een pak. de eerste 15 minuten zyn we reeds klaar meê, goed zo...
    de boslucht van de konynenberg.
    op de heenweg en de terugweg met pierrette en atomic kim de smakelykheid van al hun verhalen betreffende al die mensen in de dinsdagclub... zy weten er veel meer van dan ikzelf, ikzelf sta de héle avond door op het podium, weet ik veel wat er intussen in de club zelf gebeurt. de optredens zyn minder dan de helft van het belang van het geheel. plus: meteen nà de optredens, sta ik te stofzuigen. dus inderdaad: weet ik veel wie het met wie doet. maar: zy weten er àlles van, en dat is zéér zeer boeiend...
    weêr thuis; opnieuw die koortsachtige administratie. stoofvlees met brood, tegelykertyd. dan één halfuur zéér diep ingeslapen in de zetel.
    vervolgens met de elektrische fiets naar het zuid. fietsen met de elektrische fiets hoort tot de plezierigste bezigheden van onze tyd.

Geen opmerkingen: