maandag 23 oktober 2023

state of being, 24 october 2023


kwart voor zeven savonds... thuis met rocco james conan... laatstgenoemde aan de grote tafel onder de lampen in de woonkamer, aan het tekenen geslagen, bedoelend een griezelprent te maken voor halloween... ikzelf in de driezit, de podcast beluisterend van maarten van rossem - wat eventjes geleden is... ik kryg op dit moment, zoals dat heet, "myn klopjes"; dwz: quasi overmand door slaap word ik...
    de gehele dag lang allerlei dingetjes die ik nog moet doen; rond het middag-uur hier by me thuis ook een vergadering met scarlet en britt van de vereniging "exponanza", voor wie ik binnenkort, ten vierde male, de zogenaamde "erfgoedprys" mag presenteren...
    maar een bepaald groot werk, met name: myn lezing over frankenstein nog eens grondig doornemen, vanwege te lang geleden: dàt komt er dus alsmaar niet van...
    ook niet nu metéén - ik immers nog de auto moetende gaan halen van myn moeder en myn vader.
    én eerst hier in deze zetel ik onverbiddelyk een dutje zullende moeten doen, bovenal.

agendaatje nog altyd kwyt. myn optredens staan wel allemaal genoteerd in myn agenda hier op myn blog; maar wat met vergaderingen, repetities, school-examens en, boven alles, privé-optredens? grmblll...

de spirit in haar geheel is echter zeer goed, zéér goed. toch wel nog altyd die stroom van succes, van goeie vaart. fuck het verleden, ook het verleden van simpelweg gisteren; één minuut tobben over een dingetje van gisteren, is één minuut verloren die je had kunnen uitbesteden aan het loslaten van een gloednieuwe strategie op de mensheid... seefhoek vooruit... deze week letterlyk zeven optredens en drie belangwekkende vergaderingen... transformeer alles...
    


1 opmerking:

InvincibleUnicorn zei

Check Dr Gabriel Cousens om de vaccine DNA verandering ongedaan te maken Vital.
Wees geen slaaf van het systeem. Wij hebben het beste met je voor.

Love,
Take care,

Kristo Gabriel