zondag 17 februari 2019

dreamer




een paar vormeloze, oninteressante dromen, byna niet noteerbaar;



aan zee. na een soort spiraalvormig wandelparkoers door de duinen, kwam je aan een àndere nederzetting van tenten en caravans. daar woonden twee mooie zussen, die erg op mekaâr leken. het was sympathiek van my, dat ik hun kind met my meênam... 
    ik was de bezitter van een hele hoop boeken, onder andere erg grote kaften van yves chaland. die boeken stonden in een kast op wielen - maar: beef die kast hier snachts op dit plein staan? dan gigen die vele prachtige boeken toch worden gestolen? helaas was ik met de fiets, dus ik kon ze niet meênemen. myn vriend ronald kwam op het idee, de kast ergens binnen te ryden...
    later zat ik in het publiek by m'n eigen stuk, "bloed en bloemsuiker" - maar, tot myn ontzetting: de soundtrack was helemaal veranderd, en de acteurs hadden ook m'n teksten helemaal veranderd...


Geen opmerkingen: